ΜΙΑ Lamborghini Aventador S ΗΡΘΕ ΕΛΛΑΔΑ

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία μας “επαφή” με μια Lamborghini, και ο κ. Γιώργος Λυμπεράκης έκανε και πάλι το “θαύμα” του, καθώς έφερε στις εγκαταστάσεις της Trident Cars στη Κηφισιά, μια ολοκαίνουρια Aventador S. H ιταλική εταιρία παρουσίασε τις τελευταίες μέρες του περασμένου χρόνου την ανανεωμένη έκδοση της Aventador, με την παραγωγή της να ξεκινά πριν περίπου 2 μήνες, και ήδη μια από τις πρώτες έφτασε στην χώρα μας.

Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει πιο επιθετική σχεδίαση με νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μαύρο διαχύτη -διαθέσιμος και από carbon-, νέα απόληξη εξάτμισης, νέες ζάντες και νέα πίσω φτερά που θυμίζουν κάτι από Countach. Οι αλλαγές αυτές στον σχεδιασμό, βελτιώνουν κατά 130% την αεροδυναμική πίεση στο μπροστά μέρος, με την πίσω αεροτομή, η οποία μπορεί να μετακινηθεί σε τρεις θέσεις, να αυξάνει την αεροδυναμική πίεση κατά 50%. Συνολικά, σύμφωνα με την Lamborghini, η Aventador S έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κατά 400% σε σχέση με την Aventador.

Στο πίσω μέρος, και ορατός για αδιάκριτα βλέμματα, βρίσκεται ο V12 6,5-λίτρων κινητήρας, που από τα 700 άλογα, δυνάμωσε πλέον στα 740, με την ροπή να παραμένει στα 690 Nm. Για να πετύχουν οι Ιταλοί την αύξηση αυτή, ανέβασαν το όριο περιστροφής του κινητήρα από τις 8.350 σ.α.λ στις 8.500 σ.α.λ, ενώ έκαναν βελτιώσεις στο μεταβλητό σύστημα εισαγωγής και στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του ISR αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων που κάνει τις αλλαγές σε 50 ms του δευτερολέπτου, με την νέα εξάτμιση να ζυγίζει κατά 20% λιγότερο. Έτσι το βάρος της Aventador S φτάνει τα 1.575 κιλά, με αναλογία βάρους 2,13 κιλών/ίππο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα τα 350 χλμ/ώρα.

Το carbon monocoque σασί παρέμεινε το ίδιο, αλλά η Lamborghini τοποθέτησε για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της, σύστημα τετραδιεύθυνσης. Αυτό παρέχει βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, και αυξημένη σταθερότητα στις υψηλές. Η ανανεωμένη Aventador διαθέτει νέες ρυθμίσεις και νέα γεωμετρία στην pushrod ανάρτηση, το σύστημα LMS (Lamborghini Magneto-rheological Suspension), νέο ενεργό σύστημα απόσβεσης κραδασμών και νέα πίσω ελατήρια.

Όλα τα προγράμματα λειτουργίας της Aventador S έχουν επαναρυθμιστεί, με το ESC (electronic stability control) να έχει νέες ρυθμίσεις και να αντιδρά γρηγορότερα, με το σύστημα τετρακίνησης να μπορεί να στείλει έως και το 90% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν επιλεγεί η ρύθμιση Sport. Εκτός από τα Strada, Sport και Corsa, προστέθηκε και το πρόγραμμα Εgo.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν carbon-κεραμικά φρένα διαστάσεων 400x38mm μπροστά και 380x38mm πίσω, που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα σε 31 μέτρα, νέα Pirelli P Zero ελαστικά, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου να υποστηρίζει Apple CarPlay. Επίσης, η νέα ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό μπορεί να παραμετροποιηθεί αναλόγως με τα θέλω του οδηγού, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει το εσωτερικό της Aventador με την βοήθεια του Ad Personam προγράμματος της Lamborghini. Τέλος στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ένα σύστημα τηλεμετρίας.

Αν ρωτάς για την τιμή της, αυτή ξεκινάει από τα €281.555 ευρώ, χωρίς τον φόρο της κάθε χώρας, και χωρίς τον πρόσθετο και τσουχτερό εξοπλισμό. Καταλαβαίνεις ότι η συγκεκριμένη αν πωλούταν στην χώρα μας, θα ξεπερνούσε τα €450.000.

Leave a Reply

Comment
Name*
Mail*
Website*